follow

CÂTEVA IMAGINI DIN ISTORIA INTERULUI

Am aflat de pe Anglofil că cei de la Getty Images au dat liber la folosirea fotografiilor din impresionanta lor arhivă. Evident, nu m-am putut abţine şi am introdus "Inter Milan" în căsuţa de search.

Pentru că am dat peste multe imagini interesante, dar şi pentru că nu am mai avut de ceva timp o galerie foto, am selectat şi pentru voi câteva. M-am oprit la anul 2000, pentru că altfel riscam o postare infinită. Enjoy!

Englezul Gerry Hitchens înscrie împotriva scoţienilor de la Hearts of Midlothian, în 1961


Jair sărbătoreşte un gol marcat împotriva lui Juventus

Un meci între Inter şi Santos, din iunie 1963, s-a transformat într-o bătaie generală, la care a participat chiar şi Pele
 

Inter şi Cupa Campionilor

Roger Hunt marchează pentru Liverpool în turul semifinalelor Cupei Campionilor, mai 1965

Mario Corso, în timpul meciului cu Liverpool, din turul semifinalelor Cupei Campionilor, mai 1965

Secvenţă din finala Cupei Campionilor dintre Inter şi Benfica, mai 1965

Duel între Jimmy Johnstone şi Tarcisio Burgnich în timpul finalei Cupei Campionilor dintre Inter şi Celtic Glasgow, mai 1967

Jucătorii Interului, la startul finalei de Cupa Campionilor cu Celtic Glasgow

Giacinto Facchetti în 1971
 

Secvenţă din meciul retur dintre Inter şi Real Madrid, în semifinalele Cupei Campionilor, 1981

Căpitanul Bini sărbătoreşte golul marcat împotriva lui Real Madrid, în semifinalele Cupei Campionilor, 1981

Maradona în tricoul lui Tottenham, la meciul de retragere al lui Ardilles, împotriva Interului, 1986

Walter zenga, dezamăgit după o înfrângere cu Real Madrid în Cupa UEFA

Suporterii Interului la un Derby cu Milan, 1989

Jurgen Klinsmann şi o porţie mare de spaghete

Lothar Matthaus, surprins în acţiune într-un meci din Cupa UEFA cu Aston Villa, 1990

Inter şi primul succes în Cupa UEFA, 22 mai 1991

Jurgen Klinsmann îşi înfruntă trecutul, într-un amical cu VfB Stuttgart, iulie 1991

Klinsmann şi viitorul interist Sammer, în acelaşi amical cu Stuttgart

Dennis Bergkamp, în zilele lui de interist

Paul Ince şi o pauză de antrenament

Imagine surprinsă în timpul unui Derby della Madonnina, martie 1996

Dezamăgirea pierderii Cupei UEFA pe teren propriu, la penaltyuri, în faţa lui Schalke, mai 1997

Şi apoi a venit Ronaldo...

Inter - Manchester United, returul sferturilor de finală ale Ligii Campionilor, martie 1999

Recunoştinţa lui Moriero pentru geniul lui Ronaldo

Coregrafie în Curva Nord înaintea unui Derby della Madonnina, octombrie 1999

Inter înaintea Supercupei Italiei din anul 2000, pierdută în faţa lui Lazio. Un prim 11 dintre cele mai ciudate din istoria clubului

By Ionut Tataru with 4 comentarii

4 comentarii:

  • mirifiq says:

    SUPERB!

    "Dezamăgirea pierderii Cupei UEFA pe teren propriu, la penaltyuri, în faţa lui Schalke, mai 1997"

    Primul meu meci de fotbal vazut in care m am indragostit de Inter apoi de Yuri Djorkaef si abia apoi de fotbal ,si ma intrebam de ce dracu Pagliuca nu e in stare sa prinda o minge. la final eu aveam lacrimi in ochi iar unchimiu a fumat 3 pachete de tigari:))

Leave a Reply