follow

GOLURI MEMORABILE (140): DENNIS BERGKAMP VS. CREMONESE

Ca orice fan, am şi eu câteva regrete atunci când vine vorba de jucătorii care au trecut pe la Inter. Unul dintre acestea este Dennis Bergkamp, "Olandezul zburător" care nu a zburat niciodată atât de sus pe cât mi-aş fi dorit în perioada petrecută la Milano. Chiar şi aşa, fotbalistul care în prezent are o statuie în faţa stadionului lui Arsenal nu poate fi considerat un eşec în istoria nerazzurrilor. Fie şi doar pentru faptul că a fost decisiv în parcursul din Cupa UEFA, din sezonul 1993/94, care a adus trofeul pe Meazza. Succesul european nu a fost însă repetat şi pe plan intern, deşi începutul a fost încurajator. Pe 8 septembrie 1993, în etapa a treia din Serie A, Bergkamp reuşea primul său gol pentru Inter, împotriva lui Cremonese. Şi o făcea aşa cum ştia mai bine, printr-o execuţie superbă.

By Ionut Tataru with 7 comentarii

7 comentarii:

  • ovi jeco says:

    degeaba ioane a fost o petarda la inter.A avut cateva sclipiri de exemplu un gol fain din foarfeca cu rapid dar pe ansamblu nu a conviins.Imi amintesc de acea finala de uefa cu salsburg am vazut-o pe Sat 1 la nemti si doar norocul ne-a ajutat sa castigam acasa cu 1-0 dupa un meci mizerabil cu olandezul jucand mizerabil.

  • ovi jeco says:

    Pancev? lansator de petarde.Nu zic ca bergkamp nu a fost un jucator mare insa avand in vedere ca a fost cel mai scump transfer din lume in acele vremuri alaturi de Lentini la milan,o alta petarda se astepta mult mai mult de la el sa i le dea lui Ruben Sosa sa le bage in plasa,dar nu prea a fost asa.Mult mai bine s-a descurcat atunci celalalt olandez Wimm jonk dar poate gresesc ca eram si eu mai tanar atunci

  • ovi jeco says:

    hai ba deki da-o dracu era prin 93 asta tu chiar si daca aveai suzeta atunci trebuia sa fi auzit de aeroplanu Ruben Sosa.Pe Meaza nu-l stiu doar cum ne-a povesti Ionut pe blog de el.

  • deki says:

    :))))))))) Ahahahaha,lasa ma ca pe Ruben Sosa il stiu,dar nu l-am prins jucand pentru noi.

    Plm,de Pandev am auzit,dar de Pancev niciodata :)))))

    Acum imi dau seama ce batran e Ion,a trait alaturi de Inter aproape de la infiintare :)))))

  • Anonim says:

    Eu l-am prins pe Pancev,era petarda petardelor nici nu va puteti inchipui;un fel de Pereira Kuzmanovici Chivu si Ionathan la un loc.
    Bergkamp nu afost nici petarda dar nici transfer super undeva la mijloc cam ca Belfodil,l-ai luat nu afacut fata l-ai vandut.

    tutti66

Leave a Reply