follow

INTER - UDINESE 0-0. O ALTFEL DE CRONICĂ

Încă o prestaţie dezamăgitoare şi încă un rezultat nefolositor. Ar fi trebuit să urmeze încă o cronică tristă, cum aţi citit multe în acest sezon. Dar chiar şi eu am o limită şi, la un moment dat, mă satur să scriu de un antrenor limitat şi obtuz, de un lot mediocru şi de arbitri pe care nu mă pot abţine să nu-i consider rău intenţionaţi.



Aşa că de data asta am ales să-i las pe alţii să vorbească. În primul rând, pentru că sunt fani, la fel ca şi mine, şi au păreri pertinente. În al doilea rând, ca să vedeţi că nu am eu personal ceva cu Mazzarri, ci este vorba de un lucru pe care încep să-l înţeleagă tot mai mulţi. Actualul antrenor are şi merite, în condiţiile în care a venit după cel mai dificil sezon din ultimii ani, dar nu poate fi cel care să o readucă pe Inter acolo unde ne dorim.

















Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

INTER - Udinese 0-0

Inter: Handanovic - Ranocchia, Samuel, Juan Jesus - Jonathan (D'Ambrosio 72), Guarin (Alvarez 54), Cambiasso, Hernanes, Nagatomo (Milito 86) - Palacio, Icardi

Udinese: Scuffet - Heurtaux, Danilo, Domizzi, Widmer, Badu, Allan, Pereyra (Maicosuel 86), Gabriel Silva, Fernandes (Lazzari 82), Muriel (Yebda 90 + 4)

CIFRELE MECIULUI (via whoscored.com)

Posesie %: 65 - 35
Pase reuşite %: 82 - 68
Dueluri aeriene câştigate %: 51 - 49
Şuturi la/pe poartă: 20/3 - 10/2
Driblinguri reuşite: 5 - 8
Tacklinguri: 12 - 25
Cornere: 11 - 3
Faulturi: 11 - 8
Offside: 0 - 1

By Ionut Tataru with 12 comentarii

12 comentarii:

  • marius buzuc says:

    mda, e timpul sa ma recunosc invins in fata ta ioane. am tot sperat cu mazzarri am crezut in mazzarri dar cu toate ca raman la pararea ca este un antrenor foarte bun si in vara a fost cea mai buna solutie pentru noi sunt dezamagit. am ajuns in stadiul lehaitei. sperentele mele au fost tradate.

  • marius buzuc says:

    inteleg ca merge pana-n panzele albe pe sistemul 3-5-2 si derivatele care pot rezulta de aici. nu-l contest. asta vrea sa joace in asta are incredere cu acest sistem a ajuns aici. dar eu nu pot pricepe de ce dracu tot insista sa scoata mingea in margine cand aproximativ toate centrarile se opresc in primul adversar sau nu ajung la destinatie. poarta se poate ataca si perpendicular si sunt solutii sa atace perpendicular la firul ierbi. ii dau dreptate. cu atalanta fotbalul nu a avut logica dar cand si-n partida consecutiva fotbalul nu are logica inseamna ca gandurile lui sunt blocate undeva. sunt prea dese ratarile si gafele din defensiva ca sa nu transfer problema de la lipsa de valoare a jucatorilor pe umerii lui.

  • marius buzuc says:

    ma uit atent la mercato. auzul imi zgarie urechea. nu cred ca vidic ne poate oferi ceva. din punctul meu de vedere si-a trait traiul si si-a mancat malaiul. dar cand mai aud de evra sau sagna imi vine sa ma dau cu teasta de toti peretii. in atac sa zicem ca ala de la real ar putea fi de perspectiva. intre tores si dzeko. sper sa nu-l vad pe expiratul de torres la inter. al doilea motiv care ma deranjeaza este varsta. parca nu am fi deja un cimitir al elefantilor

  • deki says:

    "Dar chiar şi eu am o limită şi, la un moment dat, mă satur să scriu de un antrenor limitat şi obtuz, de un lot mediocru şi de arbitri pe care nu mă pot abţine să nu-i consider rău intenţionaţi."

    Amin!

  • raz says:

    @marius
    Expresia cu cimitirul de mine ai luat-o :)))) Si da, nush dc dracu il vor pe Torres sau Obi Mikel. Spaniolul e terminat iar mikel are un salariu faraonic la Chelsea si e un jucator limitat. Proasta strategie....Biraghi creste la Catania, Mbaye rupe norii la livorno si astia se uita dupa evra si sagna. Pai aia sunt interesati de portofel nu mai vor sa demonstreze nimic...

  • seby says:

    Notele premiantilor da' fara comentarii ca nu prea am ce palavragi :

    Handanovic 6
    Ranocchia 6.5
    Samuel 7
    Juan 6
    Jonathan 4.5
    Guarin 3
    Cambiasso 4
    Hernanes 5
    Nagatomo 4
    Palacio 4
    Icardi 5
    Alvarez 3
    D'ambrosio 4

    Mazzarri 4

  • MishuB says:

    Mazzari are partile lui bune dar e un antrenor limitat si invechit. Conducerea stia asta si o stie si acum. L-au angajat doar ca sa prinda locul 3 dar se pare ca pariul nu a mers... Suntem norocosi daca prindem Europa. Omu nu e genul care sa faca minuni... si nu are sclipirea aia care o are un campion adevarat...

    Nu m-ar fi mirat daca, in cazul in care prindeam locul 3 sa fi fost demis si adus un antrenor mult mai bun pt sezonul urmator... Problema e cu cine il inlocuiesti.... Nu prea mai vrea nimeni sa vina la Inter. Se intampla asta de vreo 4 ani. Mazzari a fost tot ce am gasit mai bun pt ce este Inter in momentul de fata ca si club de fotbal. Acceasi regula as putea zice ca se aplica si in cazul jucatorilor...


    La Inter trebuie facuta o chestie gen BVB. Personal nu vad alta solutie..

  • Traiani says:

    Apararea, cu foarte putine exceptii a fost sigura. In atac ne-am creat ocazii, sau cel putin, am tinut mereu mingea in preajma careului. Din punctul meu de vedere, Profetul putea primi o nota mai mare, iar Palacio si Icardi ambii 4, deoarece, pe langa arbitru, ei sunt singurii responsabili pentru faptul ca nu am luat 3 puncte aseara. Nu stiu, poate au nevoie sa ajunga la un psiholog, sau ceva. Este greu de inteles cum poti rata in halul asta meci de meci. Vreau sa punctez foarte clar un aspect. Mazzari NU poate fi facut responsabil de faptul ca Guarin vrea sa se vada plecat si de cand a fost reintrodus in primul 11, da multe pase la adversar. La fel NU poate fi facut responsabil de forma execrabila in care este Alvarez. POATE fi facut responsabil de faptul ca nu le "imboldul moral" (n-am gasit alta expresie) necesar pentru a-si reveni si pentru ca nu ii face pe baieti sa inteleaga ca joaca la o echipa care se bate la titlu si nu la EL sau doar la CL, sa inteleaga ca ei sunt cei care joaca si nu el, antrenorul; probabil nu este punctul sau forte.
    Si inca ceva, fetele mereu ingrijorate si confuze ale celor 2 lideri de pe banca ( Cordoba si Zanetti) nu ajuta cu nimic. Nu stiu de ce, dar parca am senzatia ca ar trebui sa contribuie in alt mod.

  • Anonim says:

    Nu am vazut meciul.A doua zi la rezumatul de 1 minut de pe digi comentariul a sunat in felul urmator:prima ocazie Udinese min46. a doua ocazie Inter min 64, ratare ICAARRDII, si ultimul minut scote de pe linia portii. Am ratat ceva ?
    WM musca sticlele cu apa.Ce diferenta de stil in privinta exterorizarii Mourinho avea macar stil,chiar si Contra are mai mult stil decatWM.
    Si apropo WM,era un antrenor la FC Timisoara Sunda pe numele lui care se lauda ca cunoaste 180 de trasee de joc,l-au dat afara; WM oare cate cunoaste 2 sau 3 ? pai nu ar trebui sa zboare.Singura mea speranta e vorba lui ET ca antrenorul e sub examen.
    Si cu cine sa-l inlocuiesti ? nici o problema se gasesc vreo 10 antrenori mai buni ca WM,daca nu vine Simeone sau Montella sau Mihailovici sau De Boer sau Laudrup astea fiind doar nume vechiculate de presa sincer cred ca si Luis Enrique ar fi mai bun decat actualul.

    tutti66

Leave a Reply